5.3.13

Μετατροπή "κουζίνας" σε κουκλόσπιτο

Follow my blog with Bloglovin

 
Καλή Άνοιξη σας εύχομαι! Επιτέλους  μπήκε ο Μάρτης αν και με μπόρες μας καλωσόρισε, όμως είναι γεγονός! Αρχίζουν να ανθίζουν τα λουλούδια και σε λίγο θα μας πλημμυρίσουν τα αρώματα και οι ευωδιές της φύσης!
Δεν σας ξέχασα όλο αυτό τον καιρό, όμως ο τελευταίος μήνας ήταν πολύ μελαγχολικός, υποτονικός και γενικά δεν μου έφτιαχνε τη διάθεση για να κάνω κάτι δημιουργικό. Άρχιζα να υλοποιώ μια ιδέα που μου ερχόταν στο μυαλό και μετά την παρατούσα στη μέση. Γυρίζει κι ένα πρότζεκτ μέσα στο μυαλό μου, έχω ήδη κάνει μιαν αρχή, ελπίζω να το τελειώσω σύντομα και να σας το δείξω.
Μια από τις βροχερές ημέρες του Φλεβάρη (μιλάμε για πολύ νερό) τακτοποιούσα το δωμάτιο με τα παιχνίδια της πριγκίπισσας. Έπεσε ένα γερό ξεσκαρτάρισμα και πάνω που πήγαινα να πετάξω στα σκουπίδια την παλιά μισοσπασμένη κουζίνα της, κάτι με κρατούσε πίσω. Το κάτω μέρος του παιχνιδιού ήταν γερό (δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία ολόκληρης της κουζίνας) οπότε το κράτησα δίχως να ξέρω τι θα το κάνω. 

Ήρθε λοιπόν η ώρα του να γενεί κάτι χρήσιμο, ένα άλλο παιχνίδι...


Βρήκα κομμάτια από χαρτόνι διπλής όψεως, αυτά που είχα χρησιμοποιήσει για να φτιάξω τα παιχνιδόκουτα, και το μετέτρεψα σε ένα κουκλόσπιτο! 


Δείτε το κι επιπλωμένο!


 


Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα για να μετατρέψετε κι εσείς παιχνίδια που βρίσκονται σε καλή κατάσταση, σε κάτι διαφορετικό. Πάντως η μικρή πριγκίπισσα πολύ το ευχαριστήθηκε. Παραλίγο να κοιμηθεί και αγκαλιά μ' αυτό!


Σας στέλνω την αγάπη μου!

Καλημέρα! 



 

30 σχόλια:

  1. Τι όμορφη μεταμόρφωση!! Μπράβο και ανακύκλωση και καινούριο παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίνα, σ' ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ το ευχαριστήθηκα λιγουλάκι!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφο που το έκανες!
    Μ' αρέσουν πολύ και οι ταπετσαρίες στους τοίχους :)
    Είμαι σίγουρη ότι η μικρή πριγκίπισσα θα ενθουσιάστηκε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιονάκι μου κι εγώ κόλλησα με τις ταπετσαρίες. Το αποτέλεσμα είναι ακριβώς όπως το φανταζόμουν και η μικρή μου φυσικά τρελάθηκε όταν το είδε! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφο. Μπράβο! Τι ωραία τα παλιά παιχνίδια να μεταμορφώνονται σε καινούργια. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, λυπήθηκα να το πετάξω εφόσον ήταν γερό, δεν είχε φθάσει ακόμα η ώρα του μάλλον. Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα καλή μου φίλη!
    Επιτέλους ήρθε η άνοιξη και ελπίζω να διώξει μακριά όλες τις ανασφάλειες και τις δύσκολες σκέψεις του χειμώνα!
    Η ιδέα σου είναι πολύ έξυπνη και πιστευω οτι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία όλα τα μεταχειρισμένα παιχνίδια των παιδιών μας!
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλεναδίτσα μου, χαίρομαι που πέρασες και η ευχή σου όμορφη! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραία η αλλαγή της παλιάς
    κουζίνας,κρίμα ήταν να πεταχτεί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι έξυπνη και δημιουργική μεταμόρφωση! Μπράβο για την ωραία ιδέα αλλά και την εξαιρετική υλοποίηση! Φαντάζομαι τη χαρά της πριγκίπισσας όταν θα το πρωτοαντίκρισε...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αναστασία μου, σ' ευχαριστώ! Κάπου κάπου παίζω κι εγώ μ' αυτό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ έξυπνη ιδέα η μεταμόρφωση!!!! Μπράβο σου καλή μου Princess!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία ιδέα μπράβο! Είμαι σίγουρη για τον ενθουσιασμό που θα ακολούθησε στο σπίτι ε;;
    Αν και ακόμα δεν έχει έρθει η Άνοιξη, θα σου ευχηθώ να είναι πάντα Άνοιξη μέσα στην ψυχή σου, να φωτίζει τις όμορφες στιγμές και να διώχνει τις δύσκολες! Καλή συνέχεια με δύναμη φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, ευχαριστώ! Τι όμορφη ευχή μου στέλνεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Hallo, thank you for your comment. I couldn't understand what was before, but it's a perfect recycle for dolls!
    hugs
    chiara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαντάζομαι γέλια και χαρές την στιγμή που έγιναν τα αποκαλυπτήρια του κουκλόσπιτου!!! Πολύ φοβερή η ιδέα σου για ολική μεταμόρφωση!!! Μην παραλείψεις να αφιερώσεις πολλές ώρες παιχνιδιού!!! Σε φιλώ κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου γλυκιά σου στέλνω μια αγκαλιά ζεστή και δυο φιλιά!

      Διαγραφή
  12. τέλεια η μαιζονετα καλορίζικη φιλιά στη πριγκίπησσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μμμμ! Δεν το είχα σκεφθεί αυτό! Μαζονέτα ... Τελικά μ' αρέσει! Φιλιά Κάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τέλειο και ότι σκεφτόμουν πως μπορώ να φτιάξω ένα κουκλόσπιτο για το κοριτσάκι μου γιατί είναι πανάκριβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαριάνθη, χαίρομαι που σου έδωσα ιδέα! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραίο σπιτάκι είναι αυτό! Πολύ ωραία ιδέα, εγώ θα το είχα πετάξει σίγουρα δεν θα μου περνούσε από το μυαλό... Και η επίπλωση όμως φοβερή! Λατρεύω playmobile ήταν το αγαπημένο μου παιχνίδι μικρή!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Linaου ευχαριστώ! Κι εμένα μ' αρέσουν τα playmobile, όσο για την επίπλωση χρησιμοποιήσαμε ό,τι είχαμε!

      Διαγραφή
  17. Αχχχχ έγινε τέλειοοοο!!! Μπράβο σου για την καταπληκτική ιδέα ...ούτε που θα το σκεφτόμουν!!! ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟ!!!
    Φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή