20.10.13

Sweet comeback!!!

Αγαπημένη και γλυκιά μου παρεούλα, είμαι εδώ! Επιτέλους!!!
Μου έλειψε πολύ το σπιτάκι μου, μου λείψατε πολύ εσείς!

Θέλω να ελπίζω πως δεν με ξεχάσατε τόσο καιρό που έχετε να μάθετε νέα μου! Έχουν γίνει πολλά ετούτο το καλοκαίρι που πέρασε, ωραία... άσχημα... δύσκολα... όμως διαλέγω το πιο γλυκό από όλα να σας δείξω!
Ένα πάρτυ με μπαλαρίνες! Το πάρτυ γεννεθλίων της μικρής πριγκίπισσας!
Αυτή τη φορά το θέμα που διαλέξαμε ήταν πιο νεραϊδένιο και παραμυθένιο και τα κορίτσια μας το ευχαριστήθηκαν όσο τίποτε άλλο! 
 Η τούρτα ήταν πολύ απλή διότι δεν είχα αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου για να φτιάξω κάτι πιο περίπλοκο παρόλα αυτά ήταν το ίδιο νόστιμη όπως κάθε φορά!


Ο μπουφές μας περιελάμβανε εύκολα στην παρασκευή τους "μεζεδάκια" για τους καλεσμένους όπως χαρμπουγκεράκια, κρέπες με σπανάκι και φέτα, τάρτα λαχανικών, πίτσα, μακαρονάκια, κρέπες με νουτέλα, κεκάκια.



 
Έδωσα όμως έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι φτιάχνοντας μικρές tutus για τα κορίτσια. Με κορδέλα και τούλι έγιναν 5 πανέμορφες φουστίτσες για μπαλαρίνες που συνοδεύονταν από 5 στεφανάκια για τα μικρά κεφαλάκια! Όλα αυτά δεν κόστισαν πάνω από 10 ευρώ. Φεύγοντας τα παιδιά τα πήραν μαζί τους, αυτό ήταν και το δωράκι τους από την εορταζόμενη!

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Έλενα από τις Κερασόπιτες για τις υπέροχες φωτογραφίες που τράβηξε και για την βοήθειά της εκείνη την ημέρα!







Σας χαιρετώ και σας φιλώ!

17 σχόλια:

  1. Να την χαίρεσαι την πριγκίπισσα σου! Μας έλειψες και εμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σ' ευχαριστώ για τις ευχές!!!! Θα τα λέμε συχνότερα από δω και πέρα!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο γλυκό σου το κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά! Να την χαίρεσαι την μικρούλα σου!!!
    Πολύ ωραίο το παρτυ σας και ο μπουφές σας φαίνεται νοστιμότατος!!!
    Ελπίζω όλα να είναι καλά και τα δύσκολα και άσχημα να έχουν ξεπεραστεί!
    Πολλά φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίνα μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Βρίσκομαι σε καλό δρόμο!

      Διαγραφή
  4. Να τη χαίρεσαι! Χρόνια της πολλά μέσα από την καρδιά μου! Είμαι σίγουρη ότι όλες οι μικρές πριγκίπισσες θα πέρασαν υπέροχα! Όλα φαίνονται καταπληκτικά! Γεια στα χεράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hara μου, ευχαριστώ πολύ!!!! Όπως και να το κάνουμε όλα τα κοριτσάκια πριγκίπισσες είναι!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά, να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!!!!
    Μου έδωσες καταπληκτικές ιδέες Κωνσταντίνα, διότι και εμείς σε μήνες από τώρα θα έχουμε το ίδιο θέμα στο πάρτι μας!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασούλι μου, ευχαριστώ! Να είσαι καλά! Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες για το πάρτυ σας! Θα χαρώ πολύ να δω τα αριστουργήματά σου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. υπέροχο comeback Κωνσταντινα μου σας περιμενω και στο πανηγυρι μας οπως καθε χρόνο
    φιλια
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/10/3.html


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γλυκιά μου marilise, ευχαριστώ!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος22/11/13, 2:20 π.μ.

    καλώς σε βρίσκω γλυκιά μου κι εγώ..
    περιμένω τις αναρτήσεις σου με χαρά
    ελπίζω να τα λέμε
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα κι εγώ!!! Ελπίζω να σου αρέσει η βόλτα στο σπιτάκι μου!

      Διαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου είσαι; Χάθηκες, χάθηκα κι εγώ. Τώρα συνειδητοποίησα πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε και μπήκα να σε ψάξω. Γράφε πιο συχνά κορίτσι για να μαθαίνουμε νέα σου!
    Ελπίζω να είσαι καλά και να κρατάς πάντα τα γλυκά και τα όμορφα για φυλαχτό.
    Να χαίρεσαι την πριγκιποπούλα σου! Καθυστερημένα μεν, αλλά οι ευχές πιάνουν πάντα ε;
    Σε φιλώ κι ελπίζω να δούμε μια γιορταστική ανάρτηση και όχι μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή