2.12.11

Χριστούγεννα! Το παραμύθι αρχίζει!!! Μέρος πρώτο

Με λαχτάρα περίμενα τη στιγμή που θα άνοιγα τις κούτες από το πατάρι, θα στόλιζα όλα τα παιχνιδάκια μου, μεγάλα και μικρά και θα ξεναγεννιόταν η παραμυθένια ατμόσφαιρα μέσα στο σπίτι! 
Τα φωτάκια πολλά ... αναβοσβήνουν ... αλλά όταν όλοι πέφτουν για ύπνο και επικρατεί αυτή η ήρεμη σιωπή, αισθάνομαι πως αυτά τα μπιχλιμπίδια ζωντανεύουν και "το παραμύθι αρχίζει"!

Σας παρουσιάζω λοιπόν με πολύ καμάρι το δέντρο μου! Είναι τόσο μεγάλο και πλούσιο, δεν το αλλάζω με τίποτα!








Κάτω από αυτό το μεγαλείο είναι χτισμένο κι ένα μικρό παραμυθένιο χωριουδάκι! Τα φώτα από τα σπιτάκια με το λιγοστό φως δίνουν μια μαγεία!





Τι να κάνουν άραγε μέσα οι νοικοκύρηδες;

Ο Άγιος Βασίλης δεν επρόκειτο να λείπει από αυτό το σκηνικό. Παρέα με έναν από τους τάρανδους είναι πολύ χαρούμενοι που θα μοιράσουν και φέτος δώρα στα παιδάκια μας!



Επειδή το παραμύθι μας είναι μεγάλο η συνέχεια στο δεύτερο μέρος!!!!!!!



Σας φιλώ γλυκά!!!

20 σχόλια:

  1. Τί όμορφα που είναι καλή μου Princess!!!!!!!! Και του χρόνου με υγεία και αγάπη.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου! Καλά Χριστούγεννα! Πόσο σε καταλαβαίνω όταν το βράδυ έχει απόλυτη ησυχία και τα φωτάκια του δέντρου αναβοσβήνουν και περιμένεις να ζωντανέψουν όλα τα μπιχλιμπίδια για να αρχίσει το παραμύθι...Από μικρό παιδί αυτές τις σκέψεις έκανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααα το δέντρο σας είναι πραγματικά πλούσιο κι αρχοντικό. Το μικρό χωριό υπέροχο, βγαλμένο από παραμύθι! Μπράβο κορίτσι! Και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο και λαμπερό! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο δέντρο!!!!!
    princess μου σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκια μου γλυκά πόσο σας ευχαριστώ! Κι εσείς να έχετε τις πιο όμορφες γιορτές μα πάνω από όλα ΥΓΕΙΑ! Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωωω μα είναι φανταστικό..κάθομαι και το χαζεύω..Καλά Χριστούγεννα να έχουμε..πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρόνου να είσαι καλά . Το δένδρο σου όμορφο, αλλά το χωριό κλέβει την ...παράσταση και τον θαυμασμό μας. Περιμένουμε την συνέχεια του παραμυθιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου, είναι τέλειο το δέντρο σας!!!
    Να είσαστε καλά και του χρόνου!!Θα τα ξαναπούμε με ευχές αλλά περιμένουμε και την συνέχεια οπωσδήποτε!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και του χρόνου να είστε καλά!!!!!!είναι ονειρεμένο!!!!καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Maria, para-kelsoscooks, Λαμπρινή, despina χαίρομαι που σας ταξίδεψα έστω και λίγο! Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας! Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά κάνεις και δεν το αλλάζεις γιατί είναι φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο!!!Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Nemecis, kiki σας ευχαριστώ! Και του χρόνου να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Marilise μου, σ' ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλές γιορτές! Με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ζέφη μου, σ' ευχαριστώ για τις ευχές! Σε παρακολουθώ μέσα από το μπλογκ σου και ειλικρινά έχω ενθουσιαστεί! Καλές γιορτές και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ω! Είναι πανέμορφο! Αριστοκρατικό! :))
    Καλές γιορτές να περάσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου, μην με παρεξηγήσεις αλλά κι εγώ αριστοκρατικό το βλέπω! Κάθε χρονιά το καμαρώνω! Θα σου πω κι ένα μυστικό... Κάποιες φορές όταν κοιμούνται ο σύζυγος και η μικρή μου, κάθομαι και το χαζεύω και ονειρεύομαι! Σαν μικρό παιδί χάνομαι στη μαγεία του! Σου στέλνω δυο φιλιά!

      Διαγραφή