3.11.11

Ένα κατακόκκινο βραβείο

Γεια σας, γεια σας, γεια σας!!!! Πώς περνάτε; Έχω αρκετό καιρό να σας δείξω κατασκευή αλλά δυστυχώς τυχαίνει να έχουν έρθει πάλι όλα μαζί και τα πρωινά να τρέχω σε υπηρεσίες (ΙΚΑ... ΜΙΚΑ... ΣΥΚΑ... κ.λ.π., ξέρετε εσείς) και φυσικά θα πρέπει να φροντίσω να έχω τελειώσει μέχρι τις 12:00 γιατί μετά σχολάει η μικρή πριγκίπισσα από το σχολείο. Και αφού γυρίσουμε στο σπίτι, φάμε μεσημεριανό, κάνουμε ό,τι δεν έχουμε κάνει όλο το πρωί (ξέρετε εσείς). Και όταν έρθει το βράδυ θα κάτσουμε και λίγο να χαλαρώσουμε (ξέρετε εσείς).
Και μετά από αυτό το βαρετό κατεβατό ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ σας ανακοινώνω πως το μπλογκάκι μου απέκτησε ακόμη ένα γλυκό βραβείο χαρισμένο από το γλυκό Μαράκι από το blog Marie-Meraki και την γλυκιά Κική από το blog Creative Moments. Τις ευχαριστώ θερμά και φυσικά θα το χαρίσω σε όλες όσες περάσετε από το σπιτάκι μου (εδώ θα ακολουθήσω το παράδειγμα της Κικής)! Όλα τα blogs είναι πανέμορφα, φτιαγμένα με αγάπη και γεμάτα υπέροχες δημιουργίες! Ας το χαρούμε λοιπόν όλοι μαζί!

Όσο για καινούρια αναρτησούλα, έπεται και αυτή και γρήγορα!
Καλό βράδυ!

8 σχόλια:

  1. Ζουζούνα μου!!!! Κόκκινα της καρδιάς και της αγάπης!!! Το αξίζεις και με το παραπάνω!!! Σε χαίρομαι που τρέχεις για την οικογένειά σου. Μπράβο ψυχή μου... Άλλο ένα βραβείο από μένα στην κυρία παρακαλώ...!!!
    Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μηνα!!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλό μήνα...συγχαρητήρια για το βραβείο σου<3

    φιλιά απο το ''mystickland''!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και συγχαρητήρια. Πάντα τέτοια και να περνάτε όμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας φιλώ όλες κορίτσια μου γλυκά! Με κάνετε και νιώθω υπέροχα με τα σχόλιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!
    Όσο για την καθημερινότητα που λες, σε καταλαβαίνω απόλυτα... εξαιτίας αυτής της κυρίας χάθηκα και εγώ... Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σ' ευχαριστώ Αναστασία μου! Είδες τι μας κάνει τελικά αυτή η κυρία; Δεν πειράζει όμως... Επανερχόμαστε με όρεξη για δημιουργία και βουρ στο ψητό! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή