14.4.11

Πασχαλινή διακόσμηση!

Ήρθε πια ο καιρός για να στολίσουμε το σπίτι μας με πασχαλινά στολίδια. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και μέρες η μικρή "πριγκίπισσα" μου έχει φάει τ' αυτιά για το πότε θα στολίσει επιτέλους τα αυγουλάκια, τα καλαθάκια και όλα τα συναφή. Δυστυχώς δεν βρήκα χρόνο να κάνω κάτι τέτοιο νωρίτερα αλλά "κάλλιο αργά παρά ποτέ" που λέει και η παροιμία.

Πάρτε μια μικρή γεύση από την κουζίνα μου 

Η κουρτίνα στο παράθυρό μου



Τα στολιδάκια στον απορροφητήρα


Το πάσο της κουζίνας γεμάτο με αυγά
(οι κότες μας ήταν φέτος καρπερές)


Εύχομαι να πήρατε μερικές ιδέες!!! Σας χαιρετώ ...

2 σχόλια:

  1. Yπέροχα όλα.
    Και του χρόνου.
    Επειδή δεν κατάλαβα, τα αυγά είναι αληθινά?
    Αν ναι, πού βρίσκεις τόσο ζωηρά χρώματα βαφής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα αυγά είναι ψεύτικα Marian μου. Φαντάζεσαι να είχα και κότα αλανιάρα μες στο σπίτι; Άσε που θα έπρεπε να έχω και κόκορα! Και του χρόνου να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή