11.4.11

Λαμπάδες για την Ανάσταση!

Το Πάσχα κοντοζυγώνει κι εγώ έχω αρχίσει να σκέφτομαι τι λαμπάδα θα προσφέρω φέτος στην βαφτιστικιά μου. Δεν θέλω να καταφύγω στην γνωστή λύση (αναφέρομαι στο μεγάλο κατάστημα με τα παιχνίδια). Προτιμώ κάτι χειροποίητο για την μικρή "δεσποινίδα" που σίγουρα θα το εκτιμήσει πολύ.
Βρήκα τρεις άσπρες λαμπάδες που τις είχα κρυμμένες μαζί με όλα τα πασχαλινά μπιχλιμπίδια, ξετρύπωσα και κάτι υφασμάτινες κορδέλες, που δεν θυμάμαι από πού τις είχα μαζέψει, έκοψα μαργαριτούλες από τσόχα, έβαλα και λίγη από την τσαχπινιά μου και ιδού!

Η δεύτερη προορίζεται βέβαια για την μικρή "πριγκίπισσα" που φέτος  θέλει κάτι που να θυμίζει "Barbie". Κι εγώ φυσικά δεν της χάλασα το χατίρι. 

 
Αυτή εδώ προέκυψε κατά λάθος αλλά τελικά βρήκε παραλήπτη. 

Καλή Ανάσταση να έχουμε!

4 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Marian μου. Σου εύχομαι καλό Πάσχα, πάντα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμοπρφες οι λαμπάδες σου, και του χρόνου.
    Καλώς σε βρήκα Χρόνια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς ήλθες manousina! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή