22.10.14

Επιστροφή με μία πριγκιπική τούρτα!

Μπλογκοπαρέα μου σας χαιρετώ και πάλι!!!!!!!!!!!!!! 
Επιτέλους σας ξαναβρίσκω!!! 
Εύχομαι να είσαστε καλά και να περνάτε ακόμη ομορφότερα!
Θα σας πω εν ολίγοις και τα δικά μου νέα. Είμαστε καλά κι εγώ και η μικρή πριγκίπισσα! Εκείνη δε, τριτάκι πια στο δημοτικό, έχει σηκώσει μπαϊράκι! Δεν μπορώ να την συμμαζέψω! χαχαχαχαχα
Δεν σας κρύβω όμως ότι με διακατέχει και μεγάλη κούραση...η τουριστική σεζόν άρχισε φέτος νωρίς και ακόμη δεν έχω σταματήσει από τη δουλειά μου για τον χειμώνα. Μετράω μέρες αντίστροφα...θέλω το σπίτι μου, να το καθαρίσω, να το περιποιηθώ, να το κάνω ζεστό και χειμωνιάτικο. Η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και τώρα πια αναζητούμε το χουχούλιασμα και τη γλυκιά ζεστασιά του.
Παρόλη την κούραση, δεν μπορούσα να μην κάνω τα γεννέθλια της πριγκίπισσας! Από το καλοκαίρι είχαμε βαλθεί να ψάχνουμε ιδέες στο ίντερνετ και φυσικά αυτό που διάλεξε ήταν πολύ όμορφο. Έβαλα κι εγώ με τη σειρά μου τα δυνατά μου να της φτιάξω μια αξέχαστη τούρτα και βέβαια να ταιριάζει σε μια αληθινή πριγκίπισσα!
Την ιδέα την ξετρυπώσαμε στο pinterest (περιττό να σας πω ότι εγώ δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω...)
http://gr.pinterest.com/pin/161003755404142908/  και προσπάθησα με ό,τι εργαλεία διέθετα να πετύχω ένα καλό αποτέλεσμα. Νομίζω τα πήγα αρκετά καλά. Η κόρη μου πάντως ήταν κατενθουσιασμένη, το ίδιο και η παρέα της!






 


 Σας κερνάω από ένα κομμάτι λαχταριστής σοκολατένιας πανδεσίας!



Προς το παρόν 
Φιλιά



8 σχόλια:

  1. Νομίζεις οτι τα πήγες ακρετά καλά???? Οχί δεν νόμίζω! Τα πήγες ΤΕΛΕΙΑ! Η τούρτα συναγωνίζεται άνετα τούρτες ζαχαροπλαστείου, άσε που πιστέυω οτι η δική σου σίγουρα θα είναι πιο νόστιμη!
    Χρόνια πολλά στο όμορφο κοριτσάκι σου και σου εύχομαι καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίνα! Σ΄ευχαριστώ πολύ! Νομίζω τα πήγα πολύ πολύ καλά! Έχω βελτιώσει πολλά σημεία όσον αφορά την παρασκευή της και δεν εννοώ τη γεύση. Συμβουλεύτηκα βιβλία ζαχαροπλαστικής, οδηγίες από άλλες μπλόγκερς, όλα έπαιξαν ρόλο. Πάντως έχω ακόμη μπόλικα να μάθω! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Είναι τέλεια!! Πως να μην ξετρελαθούν τα παιδιά. Να τη χαίρεσαι την πριγκίπισσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My blueprint, ευχαριστώ για το σχόλιο και τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  3. Είναι πραγματικά τέλεια η τούρτα! Να το χαίρεσαι το πριγκιπισσάκι σου Ντίνα μου! Να το καμαρώσεις όπως ποθείς! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marian μου, ευχαριστωωωωωωωω! Φιλιά πολλάαααααα!

      Διαγραφή
  4. τι τελεια! να τη χαιρεσε την μικρη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή