5.4.11

Σπιτικές χορτόπιτες

Καλημέρα! Σήμερα σας έχω κάτι εύκολο, νόστιμο που ... θυμίζει χωριό! Χορτόπιτες στο τηγάνι, σαν της γιαγιάς!!!


Χθες είχαμε για μεσημεριανό διάφορα μεζεδάκια, ανάμεσα σ' αυτά ήταν και βραστά χόρτα. Μου περίσσεψαν αρκετά και  είπα να φτιάξω χορτόπιτες που αρέσουν στην μικρή "πριγκίπισσα". 
Άνοιξα το ψυγείο να δω τι λαχανικά έχω. Μμμ ... βρήκα λίγο μαϊντανό, μπόλικο άνιθο και ένα κρεμμυδάκι φρέσκο.Δεν το σκέφτηκα και πολύ.
Σήκωσα τα μανίκια και στρώθηκα στη δουλειά. Καταρχήν σούρωσα τα χόρτα από το ζουμί τους. Σε ένα τηγάνι τσιγάρισα αρκετό κρεμμύδι (πρόσθεσα και ένα ξερό) μαζί με το μαϊντανό και τον άνιθο. Έβαλα και λίγο σπανάκι που είχα στην κατάψυξη και πρόσθεσα και τα χόρτα. Έριξα και αλατάκι - πιπεράκι για τη γεύση, τα άφησα για 2 λεπτά στη φωτιά και τα έβαλα σε ένα μπολ να κρυώσουν.
Για το ζυμαράκι μου πήρα μισό κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις, έριξα μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι και ρίχνοντας  σιγά σιγά  χλιαρό νερό άρχισα το ζύμωμα. Η ζύμη μου κολλούσε λιγάκι στα χέρια γι' αυτό έριξα 3 - 4 κουταλιές της σούπας λάδι και συνέχισα το ζύμωμα. Το ζυμαράκι μου ήταν ζεστό και μαλακό. Το άφησα σκεπασμένο με μια πετσέτα να ξεκουραστεί για μισή ώρα.
Αλεύρωσα τον πάγκο μου και άρχισα να ανοίγω μικρά στρογγυλά φύλλα με τον πλάστη. Έριξα λίγη από τη γέμιση, έκλεισα γύρω γύρω καλά την πιτούλα και την έβαλα στο τηγάνι με λίγο λαδάκι να την τηγανίσω. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό. Μπορεί βέβαια από εμφάνιση να μην σκίζει, από γεύση όμως ... άλλο πράγμα!

1 σχόλιο: