11.12.14

Gingerbread house by princess!

Γειτονάκια μου καλημέρα!
Συνεχίζονται οι γλυκές αναρτήσεις στο σπιτάκι της princess γιατί απλά σας το υποσχέθηκα!
Ώρα να σηκώσουμε τα μανίκια, να βγάλουμε από το ντουλάπι αλεύρια, ζάχαρες, βανίλιες, καραμελάκια χρωματιστά και ζαχαρωτά και να αρχίσει το παραμύθι! Τα πιτσιρίκια σίγουρα θα τρελαθούν και δεν θα ξεκολλάνε από δίπλα σας! Θα φτιάξουμε μπισκοτόσπιτα;
Μπορείτε να "στήσετε" εσείς το σπιτάκι και να αφήσετε τα παιδιά να το διακοσμήσουν και παράλληλα να ψήσετε και μια δόση μελομακάρονα ή κουραμπιέδες όσο εκείνα θα είναι απασχολημένα!
Η περιήγησή μου στο pinterest μου ήταν άκρως εθιστική και είδα πολύ όμορφα πράγματα. Έχω κόλλημα με τα μπισκοτόσπιτα...θα το θυμάστε και από πέρυσι με το σπιτάκι του Χάνσελ και της Γκρέτελ και το Gingerbread πάρτυ! Φυσικά και τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν και μάλιστα η μικρή πριγκίπισσα μου ζήτησε να το επαναλάβουμε φέτος.
Αυτή τη φορά διάλεξα ένα τριγωνικό σπιτάκι, είναι πολύ πιο εύκολο στην κατασκευή. Έτσι έχετε περισσότερο χρόνο για να ασχοληθείτε με τις λεπτομέρειες και το στόλισμα του μπισκοτόσπιτου. Αφράτο γλάσο, καραμέλες, ζαχαρωτά και ό,τι άλλο τραβάει η όρεξή σας θα δώσουν ένα μαγικό αποτέλεσμα!









Σας αφήνω να ξεθάψετε τα τεφτέρια και τις συνταγές σας και να αρχίσετε δουλειά! Κάντε το σαν έκπληξη στα παιδιά σας!

Καλές δημιουργίες εύχομαι!



 

2 σχόλια:

  1. Τέλειο το χριστουγεννιάτικο σπιτάκι!
    Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το σπιτάκι σου κοριτσάκι μου!!!!! Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά, Ευτυχισμένα, Δημιουργικά και γεμάτα από Αγάπη!!!!Καλή Χρονιά και να περάσεις ονειρεμένα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή