6.8.11

Το τέλειο κέικ

Όλες οι νοικοκυρές ξέρουν και φτιάχνουν το κλασικό κέικ. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και θα με θυμηθείτε!
α) Για να γίνει πιο αφράτο το κέικ προσθέστε 1 κεσεδάκι γιαούρτι αντί για γάλα.
β) Ρίχνετε τα υλικά με τη σειρά που αναγράφεται στη συσκευασία του αλευριού. Αφού προσθέσετε και το αλεύρι, χτυπήστε σε δυνατή ταχύτητα το μίγμα για 1 - 2 λεπτά ακόμα. Θα ασπρίσει και θα ομογενοποιηθεί καλύτερα. Όταν ψηθεί το κέικ σας θα είναι πολύ πολύ αφράτο, με ωραία υφή και όψη.
γ) Βάλτε τρία αρωματικά μαζί: βανίλια, ξύσμα πορτοκαλιού ή λεμονιού και λίγο κονιάκ. Ο συνδυασμός των αρωμάτων είναι ιδιαίτερος.

Μπορείτε να δείτε τη συνταγή αναλυτικά σε αυτή την ανάρτηση



6 σχόλια:

  1. Καλημερούδια.... γεμάτα γεύσεις και αρώματα!!!! Λοιπόν το απογευματάκι περιμένω κόσμο, δεν έχω δοκιμάσει στο κεικ το γιαούρτι ποτέ, αφού όμως το λες εσυ, σου έχω εμπιστοσύνη!!! Θα σου γράψω για τα αποτελέσματα!!! Σε φιλώ ζουζούνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναμένω εναγωνίως λοιπόν! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ναι!!! το κεικ τα σπάει!!!! Τώρα ξέρω που θα πηγαίνει το παραπανήσιο γιαουρτάκι!!! Χι χι χι!!!Κουκλάρα μου σ'ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά γλυκά γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι για το αποτέλεσμα! Φιλιά πολλά Κικίτσα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ! κοριτσάκι μου κι εμένα θα μου λείψεις!!! Χαίρομαι πάντως που τα συναισθήματα είναι αμοιβαία!!! Να περνας καλά κι εσύ.Φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα το δοκιμάσω σήμερα κιόλας! Είμαι βέβαιη ότι με τις συμβουλές σου θα γίνει ΤΕΛΕΙΟ!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή